Garantia produselor

  1. GARANȚIA PRODUSELOR

    Produsele comercializate de magazinul online - ELECTRICDESIGN.RO provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională susținută de unități service autorizate  ale producătorilor.

    În cazul certificatelor de garanție emise de producător / importator, produsele beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevăzut în certificat. Această unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției; condițiile de acordare a garanțiilor, în acest caz, pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora, la nivel națion

    Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul emis de producător / importator și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de ELECTRIC DESIGN SRL.

    Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

    Reparatiile in perioada post garantie pot dura pana la maxim 45 zile.

    Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

    • depanarea / reparația produsului;
    • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
    • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
    • returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

    Responsabilitățile clientului:

    Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

    1. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
    2. numărul de serie al produsului (S/N - "serial number"), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
    3. sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
    4. produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: INGHET, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă,  pătrunderea de lichide agresive , metale sau alte substanțe în interiorul produselor, etc;
    5. incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.
  2. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:

    Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original al producătorului / importatorului, precum și, opțional, o copie a certificatului de garanție emis de ELECTRIC DESIGN SRL care însoțește factura.

    Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse, personal, de către client sau pot fi expediate la adresa: IASI, Str. Strapungerea Silvestru nr. 40, Bloc CL9, parter.

    Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

    • Luni -  Vineri: 08:00 - 16:00

    Înainte de expedierea printr-o firmă de curierat rapid va rugam sa contactati firma pentru a discuta problemele  tehnice reclamate apoi puteți apela la Fan Courier și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de ELECTRIC DESIGN SRL.   După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

    Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina ELECTRIC DESIGN SRL, expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier si Dragon Star curier. În eventualitatea în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizată după verificare.

  3. MENȚIUNI IMPORTANTE 

    Pierderea certificatului de garanție emis de producător / importator, precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, etc.) pot duce la pierderea garanției.

    Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

    Recomandarea noastra este sa sunati in prealabil la unul din telefoanele firmei pentru a identifica dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă întrunește condițiile de garanție / care este perioada de garanție, precum și care este unitatea de service autorizată cea mai apropiată de domiciliul dumneavoastră. Puteti sa ne contactati la tel.: 0232-218490, 0728-105130 sau email: info@electricdesign.ro.

  4. Pentru produsele expediate la service, este necesar prezentarea facturii de achiziție , certificatului de garanție (completat de SC ELECTRIC DESIGN SRL sau de unul din distribuitorii acestuia ) și a seriei vizibile pe produs.