Cum cumpar

Cum cumpar

 

1. Alegerea produsului. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi “virtual” in care puteti adauga produsele folosind butonul de “adauga ” in cos . Aceste butoane se afla langa produse sau in detaliile acestora. Cosul de cumparaturi se afla in bara de meniu din partea dreapta sus a fiecarei pagini din acest site si ofera posibilitatea de stergere a produselor sau modificarea cantitatilor. Dupa ce ati ales produsele in cantitatile dorite apasati butonul “trimitere comanda”.

Pentru a trimite comanda sunt necesare datele dumneavoastra de contact pentru aceasta trebuie sa va inregistrati pe acest site iar daca sunteti deja inregistrat trebuie doar sa va logati. Persoanele juridice ce doresc sa devina distribuitori pot opta pentru aceasta bifand aceasta optiune in modulul de inregistrare cont nou. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care v-ati inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactati la tel.: 0232-218490 de Luni pana Vineri intre orele 8.00-16.00.

2. Livrarea.
Livrarea se face prin curier rapid. Prin curier rapid, coletul va ajunge acasa la dumneavoastra in maxim 48 de ore de la validarea comenzii. Livrarea se poate face si in 24 de ore pentru comenzile primite pana in ora 11.00 in limita stocului disponibil.

Livrarea se face intre orele 9.00-17.00. Daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa de contact pentru a nu se produce intarzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator si este calculata in functie de greutatea produselor din cosul de cumparaturi. Pentru comenzi mai mari de 3.000,00 RON transportul este suportat de catre noi.

In cazul in care refuzati primirea coletului, acesta se va retrimite doar daca veti suporta taxele de transport si de retur ale coletului! Daca nu se achita aceste taxe nu veti mai putea efectua o noua comanda pe site-ul nostru.

Program de lucru
Preluare comenzi on-line: NON-STOP. 
Procesari comenzi (confirmari de stoc, informatii, emitere facturi proforme, etc): Luni-Vineri, de la 08:00 la 16:00.
Comenzile si intrebarile trimise dupa ora 16:00 si in zilele libere vor fi procesate in prima zi lucratoare.

3. Plata produselor se poate face in sistem ramburs, cu cardul sau prin transfer bancar
3.1. Plata produselor in sistem ramburs, adica in momentul primirii coletului de la agentul firmei de curierat.In colet se afla marfa comandata de dumneavoastra insotita de factura si CHITANTA. 

3.2. Prin intermediul procesatorului de plati online: MobilPay

Sunt acceptate toate cardurile de tip Visa si MasterCard, iar procesatorul de carduri asigura sisteme antifrauda performante, cu verificare automata si manuala si Procesare 3D Secure. 

 3.3. Plata prin transfer bancar in contul  ELECTRIC DESIGN SRL,  IBAN: RO07BPOS 24010665959RON01 deschis la BANCPOST IASI 

Dovada platii trebuie trimisa catre SC ELECTRIC DESIGN SRL la adresa de e-mail info@electricdesign.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul SC ELECTRIC DESIGN SRL. Pentru distribuitori se accepta si plata cu instrumente de plata la termen fila CEC/ BO in termenii si conditiile stipulate in contractul de furnizare incheiat intre parti.